Comeback

Hej, 
Jag är ledsen att jag bara la av sådär. Det har varit otroligt mycket runt mig de senaste månaderna, det har varit mycket med träningar och skolan. Men jag tänkte berätta lite vad jag har gjort på senaste. 
I torsdags slutade jag äntligen skolan, har gått halva 1:an! Helt sjukt vad tiden har gått snabbt! Har verkligen fått jättefina vänner och nya utmaningar. Men iallafall så slutade vi i torsdags och jag åkte hem direkt och fixade det sista med mina julklappar som jag skulle ge till mina besties, Vanessa och Ida. Sedan fick jag stressa som en idiot för att hinna till spårvagnen eftersom vi skulle på bio, vi såg premiären på Justins nya film Believe. Haha vi var fyra pers och en massa believers, självklart tycker jag att Justin är jättebra artist men jag är inte ett superfan hhaah. Det var jätte många i biosalongen och det var kaos, det var jätte många believers och de skrek och grät haha dom var så söta. Jag tyckte att filmen var jättebra och mitt hjärta dunkade lite extra när han sjöng de gamla låtarna. Jag tänkte på det för några dagar sen hur mycket Justins låtar ändå har betydigt för mig, jag har liksom hört hans låtar sen i mitten utav 6:an tills nu, det är sjukt länge. Så vissa låtar påminner mig om olika minnen eller stunder. Iallafall så var filmen jättebra och nu ska jag posta detta inlägget och dra iväg och handla! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0