Filmtips

Jag tänkte skriva lite filmtips som man kan ha nu när hösten verkligen är här och det ända man vill är att krypa ner under täcket, dricka té och bara mysa. Detta är mina filmtips på filmer jag tycker är bra. Det är en ganska ny (the bling ring) medans de andra är äldre, men ack så mysiga. Jag gillar verkligen att kolla på film, hellst i sängen med en gosig tröja och mjukisbyxor! Hehe så nu vet ni det. Men jag tycker verkligen att man ska kolla på dessa filmer, även fast man har sätt SATC så är den ju bara så underbar och man älskar ju bara Samantha! 
 
 
 
The bling ring-The bling ring handlar om ett par tonåringar som är ute efter spänning och snygga kläder, de smyger in i kädisars hus och tar massa grejer (b.la Paris Hilton, Miranda Kerr och massa fler). De tar verkligen allt, pengar, klockor, bilar, kläder, osv. Riktigt sjuk film som är värd att se!
 
 
 
 
Sex And the city- Asså jag älskaaaar sex and the city! Så jäkla bra och det är verkligen så mysigt att se dom filmerna när det är mörkt och blött ute! Tänd lite ljus, ät choklad och jordgubbar och bara mys ner dig under ett täcke! Åhh mys <3
 
 
 
She´s the man- Hehe den är ju rätt uttjatad med oj vad jag gillar den! Har säkert sätt den tio gånger men den är ju hur bra som hellst! Gillar verkligen sånna filmer där det är kaos och sen blir alla lyckliga och glada! 
 
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0