Frysta vindruvor

Jag är en person som gillar godsaker och mat, inte att jag avgudar pizza och cupcakes utan jag är en sucker för choklad tryffel, frukt, sallader och goda fräscha rätter. Jag tänkte dela med mig med bra nyttiga recept. Som sagt älskar jag frukt men jag älskar också piggelin. Någonting som smakar likadant som piggelin är frusna gröna vindruvor, det är inte bara jättegott utan det är också jätte lätt att göra. Ett plus är att det är super nyttigt och man kan äta flera utan att ha skuldkänslor, hehe...
 
Frysta vindruvor. 

Ta ett gäng vindruvor och tvätta dom ordenkligt, sedan låter du vattnet rinna av. Sedan lägger du dom i frysen några timmar och sen är de bara att äta. Super gott och jätte enkelt!

Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0