Helgen

Hej,
Denna helgen har inte vart något speciellt, har vart mycket plugg eftersom jag har en inlämning och ett prov i privat juridik. Hehe jag kom på imorse att jag hade inlämning imorgon, som tur är det samhällskunskap så det är tur. (mitt starka ämne hehe) Sedan var jag och pappa uppe i hans jaktmarker där han och jag sköt lite, det var första gången jag sköt och det var sååå kul! Gick faktiskt bra också :)
Skulle igentligen träffat mina booos igår men jag kom på det en timme tidigare plus att jag hade mycket plugg så det blev inte av. Men annars tycker jag att denna helgen har vart mysig och väldigt lugn inte så stressad. Jag har faktiskt lätt att stressa upp mig när jag tycker något är jobbigt och jag har världens prestationsångrst, jag vill alltid göra bra ifrån mig och det har varit jobbigt för mig framförallt när jag var yngre. Självklart sitter det kvar men jag har större kontroll nu och större självkontroll. Oj vad jag försvann, vad skriver jag igentligen haha men det får stå kvar ;) 
Hoppas ni har haft en riktigt bra helg, fest som myskväll!
Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0