Idag

Hej idag har uppdateringen sugit, sorry. 
Men jag bloggar nu för att Ida tjatar på mig hehe. 
Men idag har väll vart bra förutom en person som alltid ska fucka upp allt. Men ska inte tänka på h*n så det är chill. Är i skolan och stressa som en idiot till skolan för att kunna hinna till min lektion som börja 8.15 imorse. 
Har vart i skolan hela dagen och nu sitter jag på sista lektionen och lyssnar på musik och skriver på ett arbete som ska vara inne nästa vecka. Så jag tog en liten paus nu. Är så nöjd att jag bytte till Drottning Blanka, trivs så himla bra! LOL men jaja. 
Senare idag ska jag ut och löpa i en halv timme eftersom min tränare sa det. HAhaa tagga, tycker att det är så galet tråkigt men får dra med mig någon i min familj ut i löpspåret och kötta järnet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0