Ingen uppdatering...

Jag är ledsen för jag inte har bloggat på ett tag men har haft två jätteviktiga prov i skolan, företags ekonomi och privatjuridik. Sen har jag en inlämning i skolan nu på fredag så jag har verkligen haft fullt upp med massa plugg. Har liksom kommit hem från skolan vid tre och pluggat till halv 10 varje kväll nu i tre dagar i sträck. Så jag har verkligen gått all in för skolan. Men det lönar sig! Skolan går verkligen före blogg och träning. 
 
Men idag ska jag träffa izabella i stan en stund för att plugga ännu mer och prata om Stockholm! Åker somsagt dit med henne på höstlovet! Så vi ska planera vad vi ska göra och så. Jag kan ju verkligen inte Stockholm, så himla stort är det! Så om izabella försvinner så kommer jag så inte hitta! Haha men nu ska jag vara lite social med mina klasskompisar. Hehe det är typ inga i skolan eftersom det är kompliteringsdag, jag har ju gjort två prov nu. Och det är verkligen inte många i skolan, jätte skönt. Och jag gjorde omprov för att jag kom in senare och hade missat massa så nu fick man chansen att göra provet/proven i alla ämnen för dom som missat dom, och jag hade två så nu behöver jag inte tänka på det mer! Så skönt!
 
 
 
Nöjd tjej!  
Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0