tio sanningar

Jag avskyr ljus som skrap mot en porslinstalrik med en gaffel.. *ryser*
 
Jag har aldrig varit kär på riktigt. 
 
Jag kan vara jätte ekonomisk ena sekunden när jag sparar till något jag verkligen vill ha, men andra sekunden är det som om att mitt kort brinner, alla mina pengar bara försvinner och jag vet inte vad jag har köpt, hehe... 
 
Jag tycker inte om att gå i stan när det är julshopping, speciellt inte mellandagsrean. Sätter hellre mig på ett kafe än att arbåga mig fram. 
 
Jag tycker ormar är fina men jag är LIVRÄDD för dom, tycker som är fina i burar på typ djurparker men aldrig att jag skulle gå hem till någon som har en orm. Eller tänk om ormen skulle smita och jag
vaknar mitt i natten att den slingrar sig upp för ditt ben... Åhh så läskigt.. Hahah wierdo typ... 
 

Jag hittar aldrig någonting på rea, vissa hittar verkligen jätte fina grejer på rea men jag hittar tyvärr aldrig något. Kan vara för jag hatar när saker och ting ligger i en enda hög och det är varmt, hög musik och männsikor som rycker och sliter i allt. Inte min grej. 
 
Jag äger en andel i en galopphäst som inte ens är född än, det är min mammas förtjänst. Hon brinner verkligen för hästar och galoppsporten. 
 

Jag gillar att träna jätte mycket, men det tråkigaste jag vet med träning är löpning. Tycker det verkligen är super tråkigt, men det är ju bra för konditionen så det är bara att fortsätta. 
 
Jag tycker verkligen om min nya klass och dom är verkligen så trevliga och schysta! Sen går jag ju också med två av mina bästa vänner (Vanessa och Ida), det gör väll mycket. Älskar er tjejer <3
 
Jag älskar Gossip Girl och många har ju sina favoriter men jag gillar verkligen alla i GG! 
 
 
 
Puss Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0